Monday, September 22, 2014

white dress




pics by Dustin


dress: made by my tailor in Poland
shoes: courtesy of Matt Bernson
watch: Michael Kors
sunglasses: D&G
bag: no name
bracelet: Amazon

make-up: lips (M.A.C - Russian Red) &
 nails (Estee Lauder - Red Tango)




I'm just simply not ready to let summer go.. 
This weekend was pretty sunny, so I had to wear this white dress 
before I put it in the back of my closet until next season! 
This little store is located right outside my house 
where I shop on a regular bases
 and I always wanted to shoot there because all of it's color, 
which perfectly contrasted with my dress.









 
xxo





Zdecydowanie za krótkie było to lato i nie jestem jeszcze gotowa na zimę.... 
Mimo kalendarzowej jesieni pogoda w ten weekend dopisała,
 więc dumnie paradowałam w letniej sukience,
 zanim zakopię ją na dnie szafy do następnego lata! 
Miejsce ze zdjęć znajduje się zaraz przy moim domu, 
tzw warzywniak w Nowojorskim wydaniu. 
A jego niesamowicie kolorowe tło perfekcyjnie kontrastuje z moją białą sukienką.
 xxo



14 comments:

  1. I don't want summer to go either! :-( I love your white dress and woven clogs!

    ReplyDelete
  2. oh so funny shoot!!!! awesome outfit, sweety))))

    ReplyDelete
  3. Ciekawe buty! jeszcze takich nie spotkałam :)

    ReplyDelete
  4. Masz cudowne włosy! Zawsze chciałam mieć tak kręcone :D No i zestaw bardzo mi się podoba, ubrałabym się tak chętnie :D
    http://MISGUIDEDFASHION.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękna ta sukienka! A owoce kocham <3

    ReplyDelete
  6. Ale ciekawe te buty ! Piękny kolor szminki :)

    ReplyDelete
  7. Fantastyczne zdjęcia!!! Ja też już tesknie za latem, które, jak dla mnie mogłoby trwać wiecznie...

    ReplyDelete
  8. Przepiękna sukienka! Ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  9. pięknie jak zawsze :) a warzywniak świetny i kolorowy:)

    ReplyDelete