Wednesday, July 9, 2014

Light House




pics by Karolina

top: Club Monaco
pants & shoes: Zara
sunglasses: Prada
watch: Guess
necklace: courtesy of nOir jewelry

make-up: lips (M.A.C - neon orange ) &
nails (O.P.I - push and shove)



While at home I might as well show you a little bit of my beautiful home town.
This time the Light House - 
which I climbed only for the second time in my life...
Wearing a very comfortable all white & black outfit with a touch of metallic.
xxo




Póki jestem jeszcze w rodzinnych stronach,
pokażę Wam odrobinę mojego rodzinnego miasta.
Tym razem-LATARNIA MORSKA. 
Aż wstyd się przyznać, 
ale dopiero drugi raz wdrapałam się na jej taras widokowy. 
Tym razem przede wszystkim wygodny, 
biało – czarny zestaw z dodatkiem srebra i pięknym naszyjnikiem od nOir, 
który już jesienią będzie dostępny w sprzedaży.

xxo

5 comments:

  1. Bluzeczki w paski uwielbiam więc stylizacja również przypadła mi do gustu :) Świetne buciki <3 Buziaki :*

    ReplyDelete
  2. Beautiful photos and I love the stripes and silver shoes!

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia. Chciałabym tam być.
    Jak ja kocham Twoje włosy i stylizacje :)

    ReplyDelete